Звіт про проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2014 року №931 "Про проведення щорічного Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек у Балаклеївській філії № 1 опорного закладу освіти проходив Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом"Шкільна бібліотека - центр творчого розвитку дитини" (до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського).
Читання в роки дитинства – це передусім виховання серця, доторкання людського благородства до потаємних куточків дитячої душі. Слово, що розкриває благородні ідеї, назавжди відкладає в дитячому серці зернятка людяності, з яких складається совість. В.Сухомлинський
Протягом жовтня учні школи брали активну участь в різноманітних тематичних заходах.
Місячник розпочався з Дня відкритих дверей, який було організовано для учнів, їх батьків, вчителів школи. Була підготовлена тематична виставка «Великий педагог, Великий Добротворець» (до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського).
Для першокласників було вперше проведено екскурсію по бібліотеці, по дивовижній книжковій країні. Після екскурсії учні ознайомилися з правилами поведінки у бібліотеці, правилами поводження з книгами, дізналися про історію виникнення книги, про те, яку важливу роль відіграє книга в нашому житті. Адже вона допомагає нам у навчанні, самовихованні, пробуджує мрії та фантазію.
Класними керівниками 2 класу Сільченко О.О. та 3 класу Колісник О.В. разом з шкільним бібліотекарем Галущенко Л.А. був проведений виховний захід «Подорож у світ казок Василя Сухомлинського».
Учні 5-6 класів взяли участь у флешмобі «Читаємо Сухомлинського».
Була проведена акція «Подаруй бібліотеці книгу з власним автографом».
Цікаво пройшов конкурс дитячих ілюстрацій «Казка на кінчику пензля».
Майстер – клас «Власні ручки роблять модні штучки».
Виходячи з вищесказаного, можна зробити висновок про те, що заходи, які відбулися в школі протягом місячника шкільних бібліотек, виправдали сподівання; досягнуте основне завдання місячника – сприяння розвитку творчих обдарувань особистості учнів, надання читачам можливості проявляти свої нахили і здібності з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей.
Коментарi