ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ
«БАЛАКЛЕЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ЄВГЕНІЇ ГУГЛІ»
БАЛАКЛЕЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.09.2023 Балаклея № 261-о
Про організацію роботи ради профілактики правопорушень та затвердження заходів з попередження правопорушень, бездоглядності та злочинності серед учнів в ОЗО та філіях

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», керуючись Статутом опорного закладу освіти «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» Балаклеївської сільської ради Черкаської області та з метою попередження правопорушень серед неповнолітніх, бездоглядності та злочинності.

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити склад ради профілактики правопорушень у складі:

- Московченко Л.М. – директор, голова ради

- Матерацька М.О. – заступник з ВР, заступник голови

Члени ради профілактики:

- Мех Н.В. – завідувач філією

- Бардіна А.А. – завідувач філією

- Вовченко І.М. – завідувач філією

- Руденко С.В. – заступник завідувача філією

- Горєва Т.С. – заступник завідувача філією

- Страдна Н.П. – соціальний педагог

- Галущенко Л. А. – соціальний педагог

2. Взяти на шкільний облік дітей, схильних до правопорушень, бродяжництва. Вести облік профілактичної роботи з правопорушниками.

Завідувачі філій, соціальні

педагоги до 05.09.2024 р.

3. Затвердити заходи з профілактики правопорушень на 2023-2024 н.р. (Додаток 1)

4. Домогтися повного виконання програми правової освіти.

Педколектив, протягом року

5. Систематично ( 3-я середа місяця) проводити День правових знань.

Протягом року,

кл. керівники, вч. правознавства.

6. Класним керівникам і класоводам включити у виховні плани заходи з попередження злочинності, заслуховувати на батьківських зборах питання профілактики правопорушень.

Дирекція, вчителі,

протягом року

7. Учнів, схильних до бродяжництва залучити до участі в роботі гуртків.

Класні керівники, до 15.09.2023 р.

8. Заслухати питання профілактики злочинності на засідання педради.

Дирекція, березень 2024 р.

9. Заступнику директора з НВР Скляренко О.А., завідувачам філій Вовченко І.М., Бабінцевій І.В., Бардіній А.А. ознайомити педагогічних працівників з даним наказом під підпис.

10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор Людмила МОСКОВЧЕНКО

Додаток 1.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ від 01.09.2023 № 261-о
Заходи ОЗО «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» та філій щодо профілактики злочинності серед учнівської молоді на 2023-2024 н. р

Заходи Термін Відпов.
1. Раді профілактики правопорушень продовжувати профілактичну роботу серед учнівської молоді. Приділити увагу учням, які стоять на внутрішкільному обліку правопорушень. Стан профілактичної роботи розглядати на засіданні педради, загальношкільних батьківських зборах. протягом року дирекція
2. Вивчити основні положення Конвенції ООН про права дитини і норми міжнародного права. грудень кл.кер. вч.правозн.
3. З метою надання правової інформації та правового світогляду використати такі форми роботи: - «На терезах Феміди» – диспут; - дидактичні ігри з основ права; - Правовий брейн-ринг; - Подорож країнами Закону, Права і моралі; - Вікторина «З історії права» вересень-листопад кл.кер., вч.правозн.
4. Продовжувати роботу по своєчасному виявленню неблагополучних сімей, які не забезпечують належних умов щодо їхньої відповідальності за створення належних умов проживання, навчання і виховання дітей. протягом року педкол.
5. Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків щодо їхньої відповідальності за створення належних умов здобуття повної загальної середньої освіти. постійно вчителі
6. Організувати змістовне дозвілля учнів. Залучити дітей до гурткової, позакласної, позашкільної роботи. протягом року педкол.
7. Скласти карту зайнятості учнів. Залучити до проведення вечорів відпочинку, роботи волонтерських загонів. вересень-травень кл. керів.
8. Створити інформаційно-просвітницький куточок з адресами і телефонами, режимом роботи установ та організацій, що надають кваліфіковану професійну допомогу особам, схильним до вживання наркотичних речовин. січень педагог-орган.
9. Проводити роз’яснювальну просвітницьку роботу серед учнів з питань запобігання наркоманії та захворювання на СНІД: - виставка малюнків «Хочеш 100 років прожити, знайди в собі сили і кидай палити»; - зустріч з наркологом, психологом; - перегляд кінофільмів. січень лютий березень кл.керів.
10. Організувати своєчасний облік і контроль за відвідуванням учнями школи з 01.09. заступник з ВР, заступники завідувачів філій, завідувачі філій
11. Провести зустріч з дільничим інспектором січень дирекція

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ
«БАЛАКЛЕЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ЄВГЕНІЇ ГУГЛІ»
БАЛАКЛЕЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З
31.08.2023
Балаклея № 240-о
Про заборону тютюнопаління
та вживання алкоголю
у приміщеннях та на території
ОЗО «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» та філій

Відповідно Указу Президента України «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя» від 15.03.2002 №258, наказу Міністерства освіти і науки «Про формування здорового способу життя учнівської молоді і заборону тютюнопаління в навчальних закладах і установах Міністерства освіти і науки України» від 09.09.2003 №612, відповідно до Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливий вплив на здоров’я населення» від 22.09.2005 №2999-ІV, керуючись Статутом ОЗО «Балаклеївський ліцей імені Євгенфї Гуглі», з метою формування навичок здорового способу життя і запобігання тютюновій та алкогольній залежності серед дітей та учнівської молоді, захисту здоров’я та прав людей жити в середовищі вільному від тютюнового диму

НАКАЗУЮ:

1. Заборонити куріння та вживання алкоголю в приміщеннях та на території ОЗО «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» та філій усім учасникам освітнього процесу: учням, педагогічним працівникам, батькам.

2. Заступнику директора з виховної роботи Матерацькій М.О., завідувачам філій Вовченко І.М., Бардіній А.А., Мех Н.В.:

2.1. До 01.09.2023 розмістити на стенді та на шкільному сайті інформацію про шкідливість вживання алкоголю і тютюну та витяг із наказу «Про заборону тютюнопаління».

2.2. Ознайомити із наказом під розпис усіх працівників школи.

3. Усіх працівників школи зобов’язати чітко дотримуватись даного наказу при організації та проведенні класних і позакласних заходів.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Матерацьку М.О., завідувачів філій Вовченко І.М., Бардіну А.А., Мех Н.В.

Директор Людмила МОСКОВЧЕНКО

Що таке “Редан” і як вберегти дитину від токсичних субкультур

Складна воєнна ситуація в нашій країні спричинила поширення агресивної субкультури серед підлітків та учнівської молоді.

Як уже відомо, наприкінці лютого 2023 року підлітки масово збирались у центрах українських міст і готувались влаштувати сутички та бійки. Правоохоронці не допустили конфліктів і понад 700 учасників масового зібрання затримали й передали ювенальній поліції. Більшість із затриманих – це неповнолітні. За такі дії передбачено як адміністративну (для батьків неповнолітніх), так і кримінальну відповідальність, яка наступає із 14-ти років.

Затримані називають себе учасниками «ПВК Рьодан» — це нова субкультура, яка натхнена японським аніме та поширилась нещодавно у росії. Правоохоронці переконані, що дії «ПВК Рьодан» — це спроба росіян використати дітей для дестабілізації внутрішньої ситуації в Україні.

Однією з причин того, чому неповнолітні стали жертвами провокацій, є гостра реакція підлітків на події сьогодення, необхідність виливу негативних емоцій, які супроводжують проживання подій війни. Під час збройного конфлікту їхня емоційна нестабільність зростає в рази. Оскільки підлітки мають недостатній життєвий досвід і не завжди здатні виважено аналізувати події, ворог запускає небезпечні течії, орієнтуючись на емоційно нестабільну незрілу аудиторію.

Беручи до уваги сказане вище рекомендуємо батькам або особам, що їх замінюють, та дорослим, які беруть участь у вихованні дитини, варто приділяти більше уваги психологічному стану дитини.

Батькам слід пам’ятати про те, що залученню сина чи доньки до агресивних субкультур сприяє недостатня увага до дитини саме з боку найближчих людей!

Передумовою є психологічне неблагополуччя підлітка чи юнака, що може бути пов’язане з підсвідомим бажанням вилити злість до ворога назовні. Але злість та агресія часто спрямована на невинних, не причетних людей. Такі прояви є ознаками стресових станів у підлітків та молоді в період війни.

Також ми враховуємо, що основною формою взаємодії школярів є онлайн спілкування, миттєве інформування через мережу, вміле використання піддатливості підлітків «яскравим образам» та «сміливим вчинкам» (саме на це розраховують ті, хто підштовхує наших підлітків та молодь до бійок, знущань, принижень, насаджування «ролі суддів» стосовно інших людей).

Які дії закладу освіти?

По-перше – розібратися самим із отриманою інформацією. Варто розуміти, що підвищена увага до подій може обернутися на рекламу течії для дітей та молодших підлітків, які бездумно наслідують поведінку старших. Інформування педагогічних працівників та батьківської громадськості з означеної проблеми має іти лише на рівні дорослих відповідальних громадян! У закритих групах педагогічних колективів, батьківських групах варто розмістити перевірену офіційну інформацію щодо означених фактів, ймовірних причин та наслідків протиправних дій.

Не допускати акцентування уваги підлітків на означеній проблемі та героїзації різних форм ризикованої поведінки. Не варто детально розглядати будь-які конкретні випадки агресивних випадів. Також не слід постійно надавати школярам одну й ту саму інформацію з різних джерел. Трапляється, що за тиждень підлітки чують про це від класного керівника, соціального педагога, психолога, директора. Це може призвести до перенасичення та викликати бажання взяти участь у таких угрупуваннях, або створити їх самим!

По-друге – команді закладу освіти в складі працівників психологічної служби, класних керівників/вихователів варто зробити наступне:

- вивчити становище дитини у структурі неформальних відносин;

- спостерігати за сімейною ситуацією в умовах війни;

- цікавитися подіями, які відбуваються в житті учня (переїзди, розлучення або роз’єднання родини, втрати близьких або рідних тощо) і його реакцією на ці події;

- бути уважними до висловлень школяра щодо його прагнень помститися ворогам нашої держави, ненависті до будь-кого, хто «не є українцем».

Такий супровід необхідно здійснювати постійно - під час навчальних занять, годин спілкування з класом (групою). Головне завдання педагогічного працівника сьогодні – бути уважним до дрібниць, тому що дрібниці варті здоров’я і життя наших дітей!

Третій аспект – розвивальна діяльність стосовно підлітків та молоді, а саме:

- розвиток навичок міжособистісного спілкування, емпатії, способів подолання конфліктів;

- виховання культури поводження у мережі Інтернет – у соціальних мережах, на сайтах, віртуальних ігрових майданчиках;

- формування стресостійкості та життєстійкості, уміння долати життєві кризи та діяти у випадках без пекових загроз.

Рекомендуємо проводити заняття чи зустрічі-обговорення на теми, які частково чи опосередковано пов’язані з діяльністю агресивних субкультур: «Безпека підлітків в Інтернет-групах», «Цінність живого спілкування», «Критичне мислення», «Як працюють маніпуляції», «Кроки до відповідальних рішень» тощо. Використовувати ігрові та інтерактивні методи організації роботи, які допоможуть установити та підтримати довіру в стосунках із вихованцями. Сприяти організації конструктивного проведення дозвілля, спрямувати вільний час підлітків на реалізацію національно-патріотичних проєктів, соціальної активності, акції на допомогу ровесникам, молодшим чи старшим людям, які потребують підтримки.

Необхідно доводити до відома дітей, що люди, які їм пропонують протиправні дії, мають на меті зашкодити всій нашій державі в цілому, ослабити її через підлітків та молодь! Обов’язково проінформувати дітей про те, що у випадку погроз чи небезпеки вони можуть звернутись за допомогою до дорослих: батьків, педагогів, рідних, а також за телефонами відділень ювенальної превенції свого населеного пункту, Національної дитячої «гарячої» лінії.

Пам’ятайте - діти, підлітки, молодь – найбільш вразлива категорія населення нашої держави сьогодні, оскільки потребує нашого постійного супроводу, уваги та підтримки! Саме на них спрямована агресивна пропаганда ворога. Нам із вами, шановні керівники та педагогічні працівники, батьки підлітків та молодих людей Незламної України, надане право зберегти і виховати майбутнє покоління Вільної Європейської Держави.

Заходи щодо попередження правопорушень серед учнів в Балаклеївській філії № 1 на 2022/2023 н. р.

Заходи Формат проведення Термін виконання Відповідальні
1 Поновлення банку даних учнів, які перебувають на внутрішкільному обліку Очно Вересень Соціальний педагог
2 Проведення громадського огляду стану утримання дітей пільгових категорій Очно Вересень-жовтень Соціальний педагог
3 Виявлення сімей, що потрапили в складні життєві обставини, їх облік, систематична перевірка умов утримання й виховання неповнолітніх Очно Вересень Класні керівники, соціальний педагог
4 Проведення рейду «Урок» Очно Вересень, листопад, березень, травень Заступник завідувача філії ОЗО з НВР
5 Години спілкування: § «Навчання – основний обов’язок учня» § «Права і обов’язки дітей» § «Дотримання режиму дня – запорука успішного навчання» § «Вплив шкідливих звичок на здоров’я людини» § «Безпека в Інтернеті» § «Небезпеки в соціальних мережах» § «Що означає бути медіаграмотним?» § «Відповідальність дітей перед законом» § «Правила безпеки у військовий час» Онлайн Протягом навчального року Класн керівники 1-9 класів
6 Засідання ради профілактики правопорушень Онлайн Вересень, листопад, січень, квітень, травень Завідувач філії ОЗО
7 Залучення учнів, схильних до правопорушень та девіантної поведінки у вільний від навчання час та під час канікул до гурткової роботи дитячо-юнацької спортивної школи «Юність» та позашкільного навчального закладу «Будинок дитячої та юнацької творчості» Змішано Протягом навчального року Заступник завідувача філії ОЗО з НВР
8 Організація змістовного дозвілля учнів: залучення до культурно-мистецьких заходів закладу освіти Онлайн Протягом навчального року Педагог-організатор
9 Залучення учнів до заходів спрямованих на допомогу захисникам України: плетіння сіток, збір речей першої необхідності, збір продуктів харчування Очно Протягом навчального року Педагог-організатор
10 Проведення батьківського всеобучу на теми: § «Законодавство України про права і обов’язки батьків» § «Що необхідно для ефективного навчання учнів в умовах дистанційного навчання» § «Про режим дня дитини» § «Безпека дітей в інтернеті» § «Шкідливі звички і діти» § «Дотримання прав дітей в умовах війни» § «Психологічне благополуччя дитини під час війни» Онлайн Протягом навчального року Класні керівники 1-9 класів
11 Години практичного психолога для педагогів: § «Як мотивувати учнів до навчання» § «Як говорити з дітьми про реалії війни» § «Як проводити урок під час війни» § «Як говорити з дітьми про загрози соціальних мереж»; для учнів: § «Мої цінності», «Як діяти в стресовій ситуації» § «Практики для швидкого заспокоєння» § «Як подолати шкідливу звичку»; для батьків: § «Як діяти в ситуації, коли в дитини є залежності» § «Як керувати своїми емоціями» § «Як не нашкодити дитині» Онлайн Протягом навчального року Практичний психолог
12 Проведення профілактичної роботи з батьками учнів, які не виконують обов’язки щодо виховання своїх дітей: індивідуальні розмови, відвідування родин, розгляд на комісіях служби у справах дітей Очно Протягом навчального року Заступник завідувача філії ОЗО з НВР
13 Співпраця з працівниками правоохоронних органів, служби у справах дітей громади з питань правової освіти Очно Протягом навчального року Заступник завідувача філії ОЗО з НВР
14 Проведення обстеження житлово-побутових умов проживання дітей, які потребують підвищеної уваги, сімей, що опинились у складних життєвих обставинах Очно За потребою Соціальний педагог
15 Організація контролю за відвідуванням учнями занять, аналіз відвідування уроків Змішано Протягом навчального року Завідувач філії ОЗО
16 Аналіз стану роботи з профілактики правопорушень серед учнів на нарадах при директорові ОЗО, засіданнях педагогічної ради, ради профілактики правопорушень Онлайн Протягом навчального року Завідувач філії ОЗО

Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству (переглянути)

Положення про раду профілактики правопорушень

Рада профілактики правопорушень покликана об'єднати зусилля педагогічного, учнівського колективів, батьківської громадськості, соціального педагога, шкільного психолога щодо створення єдиної системи роботи з превентизації негативних явищ у молодіжному середовищі, профілактичної бездоглядності та правопорушень, координувати співпрацю педагогічного колективу із зацікавленими відділами, структурами і громадськими організаціями, працює з дітьми, підлітками та їх батьками.

І. Загальні положення

1. Рада профілактики створена в комплексі для роботи щодо попередження правопорушень, злочинності, зміцнення дисципліни серед учнів закладу освіти

2. Склад ради профілактики затверджується наказом по ОЗО і складається з голови, його заступника і членів ради.

Членами ради є найбільш досвідчені працівники школи, представники організацій, співробітників правоохоронних органів, батьківської громадськості, учнівського самоврядування.

Керує радою профілактики – заступник директора ОЗО з навчально-виховної роботи.

3. Рада профілактики здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства, Конвенції ООН «Про права дитини», Статуту навчального закладу, нормативних документів та наказів завідувача філії.

ІІ. Завдання ради профілактики правопорушень.

1. Проводить моніторинг стану роботи в закладі щодо профілактики правопорушень, злочинності, інших девіантних проявів серед дітей та учнівської молоді, узагальнює і аналізує його результати.

2. Розглядає персональні справи учнів, які порушують Статут закладу освіти.

3. Здійснює контроль за поведінкою підлітків, які перебувають на обліку у закладі освіти та правоохоронних органах.

4. Виявляє учнів, що потребують додаткової педагогічної уваги та батьків, які не виконують своїх обов'язків по вихованню дітей, повідомляє про них відділ освіти Балаклеївської ОТГ

5. Залучає підлітків, схильних до правопорушень та бродяжництва, до гурткової роботи.

6. Проводить індивідуально-виховну роботу серед підлітків девіантної поведінки.

7. Корегує педагогічні пропозиції батьків, які ухиляються від виховання дітей або негативно впливають на них. За необхідністю сприяє вирішенню питання щодо притягнення таких батьків до відповідальності згідно із чинним законодавством.

8. Виносить проблеми питання для обговорення на засідання педагогічної ради, наради при директору.

9. Заслуховує класних керівників з питань стану роботи в учнівському колективі щодо забезпечення дисципліни та профілактики правопорушень.

10. Організовує закріплення наставників за учнями, які потребують додаткової педагогічної уваги з числа педагогічного, учнівського та батьківського колективів.

11. Розглядає питання стану роботи з профілактики правопорушень у класних колективах.

ІІІ. Порядок діяльності ради профілактики правопорушень

1. Склад ради профілактики затверджується наказом завідувача філії щорічно.

2. Засідання ради профілактики проходять 4 рази на рік (частіше за потребою або за ініціювання членів ради).

3. Хід засідання ради профілактики та прийняті рішення протоколюються одним із членів ради (секретарем).

4. Рішення ради профілактики приймаються шляхом голосування (більшістю голосів).

5. Робота ради профілактики планується на рік. План роботи погоджується на засіданні ради і затверджується завідувачем філії.

6. Свою роботу рада профілактики проводить у тісній співпраці з правоохоронними органами, зацікавленими відділами та службами виконавчого комітету, громадськими організаціями, представники яких проводять інформаційно-роз'яснювальну виховну роботу з дітьми.

7. При з'ясуванні обставин вчинення порушень разом з учнями запрошуються класний керівник та батьки учня або особи, що їх замінюють (за бажанням).

8. Постановка та зняття з внутрішкільного профілактичного обліку відбувається відповідно до подання класних керівників, соціального педагога.

9. Надає консультативну, методичну допомогу батькам (особам, що їх замінюють) у вихованні дітей.

10. Розглядає конфліктні ситуації, пов'язані з проблемами міжособистісного спілкування учасників навчально-виховного процесу в межах своєї компетенції.

11. Залучає фахівців-лікарів, працівників правоохоронних органів та інших до спільного вирішення питань, що відноситься до компетенції ради профілактики.

12. Обговорює питання перебування дітей у сім'ях, що потрапили в складні життєві обставини, готує відповідні клопотання до служби у справах дітей Балаклеївської сільської ради.

IV. Функції ради профілактики

1. Педагогічна профілактика:

- діагностика інтересів;

- діагностика нахилів, здібностей;

- діагностика та корекція особистісного самовизначення учнів;

- розробка і проведення заходів щодо створення сприятливих умов для саморозвитку особистості в колективі.

2. Консультаційна діяльність:

- практичні поради щодо виходу з проблемної ситуації;

- допомога у встановленні причин, які призводять до виникнення проблем та їх вирішення.

3. Просвітницька діяльність:

- поширення знань з права, психології, соціології, медицини, які сприяють ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень та бездоглядності;

- ознайомлення вчителів, батьків з основами вікової психології;

- практичне використання набутих знань у вирішенні конкретних питань навчання і виховання.

V. Права та обов'язки ради профілактики правопорушень.

1. Рада профілактики зобов'язана:

- розробляти і впроваджувати систему взаємодії адміністрації та вчителів школи з громадськістю, покликану здійснювати профілактику правопорушень серед неповнолітніх;

- сприяти підвищенню ефективності роботи школи з профілактики правопорушень учнів;

- вивчати стан профілактичної роботи в школі по класах, особливості розвитку особистості учнів, які відносяться до «групи ризику» та їх позаурочну зайнятість;

- запрошувати на засідання Ради профілактики батьків (осіб, що їх замінюють) учнів, які перебувають на внутрішкільному профілактичному обліку;

- здійснювати консультаційно-інформаційну діяльність серед педагогічного та батьківського колективів;

- контролювати виконання прийнятих рішень;

- аналізувати свою діяльність, виступати зі звітом про її результати на нарадах при директору, педагогічних радах не рідше 1-го разу на 2 роки.

2. Рада профілактики має право:

- надавати індивідуальні та колективні рекомендації вчителям, батькам з питань корекції поведінки підлітків та проведення профілактичної роботи з ними;

- виносити на обговорення загальношкільних та класних батьківських зборів інформацію щодо проблеми правопорушень серед неповнолітніх;

- клопотати перед службою у справах дітей щодо вжиття заходів громадського впливу на учнів та їх батьків згідно з чинним законодавством.

VІ. Документація ради профілактики правопорушень.

1. Наказ про затвердження Положення та створення ради профілактики правопорушень закладу освіти.

2. План роботи ради профілактики правопорушень закладу освіти.

3. Порядок взяття на внутрішкільний профілактичний облік учнів закладу освіти.

4. Книга протоколів засідань ради профілактики правопорушень закладу освіти.

5. Облікові картки учнів, які перебувають на внутрішкільному профілактичному обліку, які схильні до правопорушень.

ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «БАЛАКЛЕЇВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ЄВГЕНІЇ ГУГЛІ» БАЛАКЛЕЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.09.2023 Балаклея № 270-о Про організацію роботи по попередженню насильства в сім’ї в ОЗО «Балаклеївський ліцей імені Євгенії Гуглі» та філій

На виконання статті 10 Закону України «Про попередження насильства в сім’ї» від 07 грудня 2017 року , наказ МОН № 1047 від 02.10.2018 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами» та з метою попередження жорстокого поводження по відношенню до дітей та насилля в сім’ї

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити план заходів по попередженню насильства в сім’ї над дітьми, що навчаються в закладі (Додаток 1).

2. Заступнику директора з виховної роботи Матерацькій М.О., завідувачам філій Вовченко І.М., Бардіній А.А., Мех Н.В.:

2.1. Провести обговорення виконання Плану заходів по попередженню насильства в сім’ї над дітьми, що навчаються в закладі, на нараді при директору.

2.2. Взяти під особистий контроль виконання Плану заходів по попередженню насильства в сім’ї над дітьми, що навчаються в закладі.

3. Соціальному педагогам Страдній Н.П., Галущенко Л.А.:

3.1. Забезпечити проведення соціально-психологічних досліджень серед учнів із метою вивчення проблеми насильства та розробити рекомендації для попередження насильства в сім’ї.

3.2. Про виявлені факти насильства негайно повідомляти в правоохоронні органи, службу в справах дітей та сім’ї.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Матерацьку М.О., завідувачів філій Вовченко І.М., Бардіну А.А., Мех Н.В.

Директор Людмила МОСКОВЧЕНКО

Додаток 1
до наказу від 01.09.2023 №270-о
План заходів по попередженню насильства в сім’ї над дітьми, що навчаються в закладі

Заходи Термін Відповідальний
1 Педрада на тему «Насильство над дітьми: покарання та заохочення» Листопад Заступник директора з ВР
2 Анкетування учнів 1-4, 5-11 класів «Чи зустрічалися ви з насильством в школі?» Жовтень Керівник МО
3 Методична нарада: «Скривджені діти або що таке зловживання щодо дітей » Грудень Психолог
4 МО класних керівників на тему «Профілактика жорстокого поводження в сім'ї» Січень Класні керівники
5 Методична нарада: Підсумки анкетування «Насильство в школі. Булінг» Лютий Психолог
6 Класні години з питань профілактики насильства серед учнів: 1 клас «Шанобливе ставлення один до одного» 2 клас «Поведінка з незнайомими людьми» 3 клас «Як вирішити конфлікти мирним шляхом?» 4 клас «Відносини між хлопчиками і дівчатками» 5 клас «Жити в мирі з собою та іншими» 6 клас «Права дитини» 7 клас «Світ без насильства», «Мій безпечний світ» 8 клас «Чоловічий і жіночий світ», «Партнерські відносини» 9 клас «Захисти себе сам», 10 клас «Відповідальність за вибір», «Ви - майбутні батьки» 11 клас «Чи знаєш ти що таке трафік?» Березень Класні керівники
7 Проведення заходів: «Діти вулиці» «Єдиний день профілактики» «Бездоглядні діти» «Дискотека» Канікулярний період Педагог-організатор
8 Виявлення випадків жорстокого поводження з дітьми в сім'ї та в школі Щодня Класні керівники
9 Робота зі зверненнями, скаргами учасників освітнього процесу. По мірі необхідності Адміністрація.
10 Проведення індивідуальної роботи з дітьми, які проявляють агресивність серед однолітків, з сім'ями, де спостерігається насильство над дітьми. По мірі необхідності Психолог
11 Консультації батьків з питань профілактики жорстокого поводження в сім'ї та школі По мірі необхідності Заступник директора з ВР, психолог
12 Співпраця зі службою в справах дітей та молоді в роботі з неповнолітніми, молоддю щодо профілактики сімейного неблагополуччя, бездоглядності дітей, правопорушень. систематично Заступник директора з ВР
13 Відвідування сімей учнів з метою вивчення умов проживання, виявлення випадків жорстокого поводження Протягом року Класні керівники
14 Анкетування батьків про рівень задовільності і комфортності освітнього середовища в школі. Березень Заступник директора з ВР
15 Батьківський лекторій: 1 клас «Адаптація першокласника». «Єдність прав і обов'язків учасників освітнього процесу» 2-3 клас «Психологія спілкування». "Неслухняна дитина". 5 клас «Психофізичний розвиток, адаптація учнів перехідного віку». 6 клас «Соціально-психологічна характеристика особистості учня». 7 клас «Вікові особливості підліткового періоду». 8 клас «Підліток і батьки». 9 клас «Пошук розуміння в спілкуванні». 10-11 клас «Пора ранньої юності» Квітень Класні керівники
Кiлькiсть переглядiв: 2244

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.